12ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας

Από κοινού ένα άρθρο δημιουργήθηκε για τις κοινωνικές και έμφυλες διακρίσεις στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού συστήματος από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 12ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας.

Το Στ1 ανέλαβε το ζήτημα των διακρίσεων με βάση τη κοινωνική και οικονομική θέση ενώ το Στ2 αυτό των διακρίσεων με βάση το φύλο. Ανέτρεξαν σε βιβλιογραφία και έρευνες, πήραν και οι ίδιοι συνεντεύξεις από μέλη της οικογένειάς τους, κατέγραψαν τα πορίσματα τους και σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς εκπόνησαν τελικά ένα άρθρο ιστορικής επισκόπησης αλλά και έρευνας των διακρίσεων που ακόμα συμβαίνουν στους κόλπους του εκπαιδευτικού συστήματος. 

Επιπλέον, σε συνεργασία με την εικαστικό του σχολείου τους, οι μαθητές δημιούργησαν μια τοιχογραφία στο σχολείο τους, δίνοντας σε όλους ένα ηχηρό μήνυμα αλλά και μια υπενθύμιση κατά του ρατσισμού. 

Τέλος, προχώρησαν στη δημιούργησαν βίντεο όπου αναφέρουν τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως αυτά είναι καταχωρημένα στην Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

http://12dim-kalam.mes.sch.gr/