By amnesty
0 Comments
Τα εκπαιδευτήρια Δελασάλ μας παρουσιάζουν τρία κολάζ, δημιουργημένα από τους μαθητές της Γ’ Τάξης. Φωτογραφίες, ζωγραφιές, προωθητικές αφίσες και μηνύματα. Όλα ενάντια στον ρατσισμό, με κάθε πιθανή εκδήλωσή του, στον «φόβο» του διαφορετικού και τη μη αποδοχή του, ενάντια στη μισαλλοδοξία και στην αίσθηση του προνομίου. Φυλή, φύλο, θρησκεία, δεν είναι χαρακτηριστικά πάνω στα οποία […]
Μια παρουσίαση βασισμένη στα ανθρώπινα δικαιώματα και την κατοχύρωσή τους μας έρχονται , από το γυμνάσιο Δυτικής Φραγκίστας Ευρυτανίας με ιδιαίτερη ενασχόληση με την ανάδειξη των δικαιωμάτων του παιδιού και τον σεβασμό σε αυτά. Μαζί, ένα ηχηρό μήνυμα για την ισότητα και ενάντια σε διακρίσεις και καταπιέσεις, με τη δημιουργία ενός βίντεο όπου αναδεικνύονται τα […]
Μαθητές από το Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ετοίμασαν κάρτες που απέστειλαν στους υγειονομικούς υπαλλήλους. Εξέφρασαν έτσι τη βαθιά ευγνωμοσύνη τους, την αναγνώριση στη δύσκολη μάχη που αυτοί δίνουν για την υπεράσπιση και την υπηρέτηση του οικουμενικού και πανανθρώπινου αγαθού της υγείας, ιδίως στις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε λόγω της υφιστάμενης πανδημίας.
Οι μαθητές της Α’ Τάξης του Γενικού Λυκείου Πυλαίας Χορτιάτη, ετοίμασε, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ζωγραφιές, ευχετήριες κι ευχαριστήριες κάρτες που παρουσιάστηκαν στους υγειονομικούς μας, για τον άκοπο αγώνα τους και την προσφορά τους στο οικουμενικό και πανανθρώπινο δικαίωμα της υγεία, ειδικά στις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες της πανδημίας που […]
Απασχολούμενοι κυρίως με το ερώτημα αν «Έχουμε όλες και όλοι κατοχυρωμένο το δικαίωμα στην υγεία;» , δούλεψαν σε ομάδες εργασίας ανά τάξη και διέκριναν τους καθοριστικούς παράγοντες που συντελούν στην εξασφάλιση του δικαιώματος στην υγεία και περιέγραψαν παραδείγματα ανισοτήτων που παρατηρούνται στις σύγχρονες κοινωνίες. Κατέγραψαν ερωτήσεις και απορίες για τις συνθήκες που βιώνουμε, τις […]
Από το Γενικό Λύκειο Αγριάς μας έρχονται δύο πολύ ενδιαφέροντα βίντεο. Το πρώτο, με τίτλο «Βασανισμένη Γυναίκα», διερευνά τη γυναικεία φιγούρα σε τρία σημαντικά έργα της νεοελληνικής λογοτεχνίας: το μοιρολόι «Του Νεκρού Αδερφού» και τα κείμενα «Πατέρα σπίτι» και «Φόνισσα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Αναλύοντας, οι μαθητές βρίσκουν πως ανάμεσα στις πρωταγωνίστριες, γυναικείες φιγούρες των κειμένων […]
Από κοινού ένα άρθρο δημιουργήθηκε για τις κοινωνικές και έμφυλες διακρίσεις στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού συστήματος από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 12ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας. Το Στ1 ανέλαβε το ζήτημα των διακρίσεων με βάση τη κοινωνική και οικονομική θέση ενώ το Στ2 αυτό των διακρίσεων με βάση το φύλο. Ανέτρεξαν σε βιβλιογραφία και […]
Με το θέμα Με/Για τον όρο μετανάστης – Με/Για τον όρο πρόσφυγας, οι μαθητές της Β’ Τάξης του 11ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης άφησαν ελεύθερο το πνεύμα τους, συνέγραψαν δικά τους ποιήματα και δημιούργησαν εικόνες και αφίσες. Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα δημιουργήθηκαν και για το θέμα «Βλέπω – Ακούω – Μιλώ – Αισθάνομαι». Εδώ είχαμε παρουσιάσεις και εργασίες […]
Ιδιαίτερη καλλιτεχνική ενασχόληση έδειξε και το 9ο Δημοτικό Θήβας, αφού οι μαθητές εκεί, συνεργάστηκαν με τους συμμαθητές αλλά και τους δασκάλους τους και δημιούργησαν και ζωγράφισαν προωθητικές αφίσες. Η κάθε μία από αυτές παρουσιάζει κι ένα πανανθρώπινο δικαίωμα. Ύστερα, τις κόλλησαν στους τοίχους του σχολείου, για να δώσουν το μήνυμά τους.
Στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα τα παιδιά έδειξαν μεγάλη καλλιτεχνική διάθεση. Δημιούργησαν πολλές προωθητικές αφίσες και κολάζ, με φωτογραφίες, ζωγραφιές και σλόγκαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα, δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα δικαιώματα του παιδιού και του περιβάλλοντος. Για το τελευταίο θέμα δεν έλειψε και η βιβλιογραφική εργασία προς ενημέρωση για την οικολογική κρίση και την αντιμετώπισή […]